Renováciu tohto rádia som nerobil ja, ale moj priateľ Juraj Skalník.
Rádio Sachsenwerk Eswe 3G, bolo pred renováciou čistý vrak (preto je aj zaradené v sekcií vraky)(prvé foto). Bedňa rádia bola úplne zničená, hlavne teda ľavá strana. Predpokladám, že rádio stalo vo vode postavené práve na ľavej strane. Preto bolo treba celý bok odrezať (foto 2) , a úplne ho nahradiť novým bokom (foto 3). Ostatná dyha na rádií bola taktiež už v úbohom stave. Nezostalo nič iné, ako celé rádio nanovo predýhovať.
Rádio Sachsenwerk Eswe 3G, bolo pred renováciou čistý vrak (preto je aj zaradené v sekcií vraky)(prvé foto). Bedňa rádia bola úplne zničená, hlavne teda ľavá strana. Predpokladám, že rádio stalo vo vode postavené práve na ľavej strane. Preto bolo treba celý bok odrezať (foto 2) , a úplne ho nahradiť novým bokom (foto 3). Ostatná dyha na rádií bola taktiež už v úbohom stave. Nezostalo nič iné, ako celé rádio nanovo predýhovať.
Chyby, ktoré boli na zakúpenom rádií:
- veľa (nemá zmysel to tu rozpisovať)
Bedňa od rádia teda dospela k
razantnému zákroku, a to bolo odrezanie celej ľavej časti. Následne
bolo treba vyrobiť repliku tejto odrezanej časti rádia.
Po vyrobení a osadení repliky, bolo potrebné staré dyhovanie strhnúť dole, a nanovo celú bedňu nadyhovať (foto 4).
Úplne opravená bedňa rádia bez laku je na poslednej fotke.
Chassis som reštauroval ja sám, chýbali mu nejaké cca tri súčiastky, a bolo ho treba celé vyčistiť.
Taktiež som musel odliať nové bočné gombíky, nakoľko vôbec na rádiu neboli.
Rádio nie je aj tak funkčné, a to z dôvodu chýbajúcich originálnych elektróniek.
Po vyrobení a osadení repliky, bolo potrebné staré dyhovanie strhnúť dole, a nanovo celú bedňu nadyhovať (foto 4).
Úplne opravená bedňa rádia bez laku je na poslednej fotke.
Chassis som reštauroval ja sám, chýbali mu nejaké cca tri súčiastky, a bolo ho treba celé vyčistiť.
Taktiež som musel odliať nové bočné gombíky, nakoľko vôbec na rádiu neboli.
Rádio nie je aj tak funkčné, a to z dôvodu chýbajúcich originálnych elektróniek.
Celkové zhrnutie renovácie:
- odlievané nové bočné gombíky
- opravované chassis
- čistený mosadzný rámik pred stupnicou
- lakovaná a leštená bedňa
- nanovo urobený celý ľavý bok bedňe
- nadyhovanie celej bedňe